Monday, December 27, 2010

Malaysia Vs Indon

Final AFF Cup mmg best...spe xtgk dkt stadium mmg rugi beb...tgk cara team malaysia main mmg puas hati..npk btul2 berbakat dorg...hntaran jauh tepat..dh mcm player eropah aku tgk...kawalan bola pn kmas...sume player malaysia semangat....captain malaysia mmg aku respek beb....dia mmg bgus...bg aku dia mmg layak jadi captain...aku harap bia dia berkelana dkt luar negara...kmbangkn lagi bakat dia...aku tgk dia bleh berjaya...dia ada bakat utk jdi pemimpin...bkn nk menilai captain lama yg injured th..tp itu laa hakikat dia...aku pn bkn bgus sgt nk ckp mcm th tp itu pendapat aku...hak aku utk bersuara...tp itu laaa kenangan 2010 yg xdpt seluruh rakyat Malaysia lupa termasuk aku...TANAH TUMPAHNYA DARAHKU...bwh ni aku ada letak gbr msa dkt stadium tp gbr aku xdek sbb aku pgi sorg2...xleh nk snap gbr byk2..





Fanatik Team Malaysia...;)





Fanatik Team Malaysia dkt luar stadium...




Team Malaysia tgh train....





Location:Stadium Bkt Jalil

No comments:

Post a Comment