Tuesday, December 14, 2010

Arghhh...

Tbe2 aku wat entri emo nie..nak kate period aku bkn pmpuan..adoi..tbe2 jek rsa mcm ni..adoi..xphm laa...cibs btul laa...malas nak mencarut...aku bkn jenis yg mcm th...tp ble keadaan memaksa aku..terpakse laa mulut ni jadi mcm th....tp aku pkir asal laa aku baik sgt dgn org...org xpnh pon nk hargai ape yg aku wat..xpnh pon nak pndang or igr aku ble dorg senang....org mcm th bek buang jek dari list jadi kawan...tp aku bkn mcm th...aku xnak benci dkt org...sbb pyh aku nak ilangkn perasaan th ble aku wat mcm th...aku pon xtaw nape mcm th...mayb sbb baka dari mak aku..sbb mak aku pon mcm th jgk........tp kadang2 kite xleh jgk nak baik sgt dkt org...jage sgt hati n prasaan org lain pon xleh jgk...sbb bkn dorg nak jage hati n prasaan kite..lg bgus kite jage hati n prasaan kite sndiri...bia laa org nak ckp kite ape...pentingkn diri ke..ape ke..yg pnting bia kite happy dlu...aku rasa aku pon nak jadi mcm th...lantak laa org nak ckp ape..itu hak org nak menilai diri aku...aku xleh nak marah klau dorg ckp aku pentingkn diri...itu hak dorg...yg pnting aku happy dgn cara aku...tbe2 ada plak org yg nak bagi ayat sedey dkt aku...

"Bialaaa org wat ko mcm th bro...nnti dia plak yg kne"org ckp

Tp adil ke klau kite jek yg slalu kne?bgi aku itu tak adil bro..asik aku jek yg kne mcm th...ble susah..ble sedey...tgh down cari aku..asal xcari org lain?ble kcewa aku jgk ko text or call...ble dh ok..dh normal tbe2 snyap mcm th jek...igt aku ni tpt nak lpskn sedey ke?jgn wat org mcm th..nnti ble kne btang idung sndiri baru taw....igt2 laa...bkn nak mendoakan laa..tp Allah th mahal adil..kite xsentiasa ada dkt atas..kdang2 kite akn dibawah jgk...ble ade dkt atas tgk2 laa org yg dkt bawah ni...jgn smpai satu hari nnti org yg kite buang laa yg akan bantu kite ble susah nnti...mcm yg aku ckp..bkn nak doakan la....tp renung2 kan lah...hehee




*heheh..saje jek nak wat gempak....padahal takde pape pon...kikiki

No comments:

Post a Comment