Thursday, December 30, 2010

Futsal time...

Mlm ni aku ada futsal...dh lma gle aku xmain futsal...xtaw laa aku bleh main lg ke x...dlu aku mmg slalu main..tiap2 mggu 2 atau 3 kali aku men futsal...nk kata bgus th xdek laa...tp klau dh slalu main mmg akn cun laaa...xleh nk dinafikn laaa...bnda mmg btl...klau yg xpndai pn leh jdi pndai...sbb kte mmg dh dilahirkn dgn bakat...cuma kte kne asah lg bia bakat th jdi lagi bgus...dlu msa skolah dlu cite2 aku mmg nak jdi pemain bola sepak..tp xtaw np leh tertukar jdi pekerja stor plak...mgkn dh nasib aku sbb xgunakn bakat aku dgn betul...skrg baru nk nyesal...padan muke aku..hahaha....adoi dh lari tajuk plak...hahaha...xtau nk tulis ape..nnti aku msuk kn gbr laaa...tp nk kne tunggu laaa...see u in court...adoi dh mcm dlm mahkamah plak...

No comments:

Post a Comment