Tuesday, December 7, 2010

Game Counter-Strike







Hari ni aku cuti sempena Maal Hijrah...tbe2 ngah lepak2 takde watpe dkt dpn cc dkt umah aku..mmber2 aku ajak men Cs .. aku dlu leh laa main..tp dh jarang main semenjak dewasa ni...ni pon baru mula sbb ad cc baru bukak dkt kwsn umah aku..lgpn masih murah..takde laa membazir sgt...th yg habiskn masa ngan duit dkt cc th...tp xder laa slalu...mmg bising laa klau dh main ramai2..sume nak jadi polis..takde yg nak jadi takde sape nak jadi penjenayah..padahal muke sume mcm penjenayah...cibs....tp aku xleh men lama sgt sbb cpt pening..aku xtaw laa nape..dlu ok jek..skrg nie dh xleh lama nk ngadap game CS...klau FIFA mayb leh lama..dlu bkn nak ckp besar laa..aku antara yg paling power laa dkt kawsn perumahan aku th....mmg jrg laa aku kalah...tp skrg asik kne blasah jek dgn kawan aku..tp xpe aku kne training balik...bgi men cun..msti leh jadi KING balik..hehehehe 



No comments:

Post a Comment