Sunday, February 6, 2011

Kisah Si Pencari Hantu dan SI Tukang Karut...

Ok...malam semalam masa aku dgn kawan aku tgh tgk game Manyu Vs Wolve..dan korang msti tau yg Manyu gagal mengekalkan rekod tanpa kalah yg fan Manyu banggakn...haha...gua mmg tergelak sbb dgn Wolve pn xleh mkn..ape laa Manyu ni...bodoh ke?... tgh aku ngan member aku layan game Manyu Vs Wolve dismping layan Twitter jgk smbil2 perli2 mmber gua..sbb dia mmg die hard fan Manyu...dia diam jek...haha..pdan muke lu beb...lu asik kutuk org jek...tgh sdap2 layan twitter ada sorg follower @ajua_eiyo nama dia dh tanya dkt TimeLine laa..mane port yg best nk usya hantu...gua pn tbe2 tringat mmber gua ni mmg ske wat keje2 pelik ni...(Gua rasa laa Diehard fan Manyu ni mmg ske wt bnda pelik2 laa)...Aku pn tanya laa dia...then trus dia bg tau..ada satu bangunan kosong nak masuk ke simpang Jalan Semarak th...dkt situ mmg port bgs klau nak tgk hantu member aku ckp....aku pon trus suggest dkt @ajua_eiyo suh dia pgi sane...mamat ni mmg semangat laa gua ckp lu beb...nak tgk hantu pnya pasal dari S.Alam trus dia pgi...kalau korg nak tau slalu gak aku jalan sane...tp xpnh prasan pon ade bangunan terbiar...mgkin aku jalan dkt area th waktu siang...mayb tak nampak sgt seram dia...lps dh smpai th...trus dia snap pic tweet dkt aku...aku igt dia dh masuk....korg nak taw ape dia ckp.dorg just turun dari kete trus meremang bulu roma dorg trus dia snap pic jek..sbb xbrani nak masuk dalam dia ckp bangunan th bsar sgt dan telor dorg tertinggal dkt rumah...tp dia ada ckp yg next time dia akan repeat nak masuk dalam bangunan th...dan menurut ckp dia laa tu bangunan sekolah lama...aku tak tau sekolah ape klau korg nak taw...rerajin laa Google ok....layan punya layan si @ajua_eiyo bercerita bleh plak dkt TIMELINE ada user wat #BTS cite kisah hantu...dah laa gua lpak dkt kdai makan usya bola..balik sorg2 tp sbb seronok gua layankn jek..padahal dalam hati mmg dh cuak gile..mau tak cuak dh pkul 2pg kot masa dorg mula cite kisah hantu tu.gua balik umah berlari naik tangga tau.sial btl..cuak pnya pasal mmg tak toleh belakang..naya gua toleh belakang ada org ikut tak ke mampos gua nnti..masuk jek rumah igt nak trus tdi..sial xleh tido plak..mmg sial btl laa aku ckp..tgh tkt2 th sempat gua layan TIMELINE lgi...hehe...tgh baik pnya layan..perut lak leh wat hal..nak terberi plak..gua trus jek toilet melepas ape yg ptt..gua kuar jek dari toilet terkejut bruk gua bapak gua berdiri dpn pintu dapur...cuak pnya pasal tgk bapak gua pon leh terkejut.nak gugur jantung aku..klau ada sakit jantung mmg dah jalan aku mlm tadi...cibs..dh sampai sni jek cite hantu ni...siang2 pon leh meremang bulu roma aku... dkt bwh ni pic yg @ajua_eiyo snap utk aku tgk...lu org tgk laa..

 Ni pic yg dia snap...gua baru tgk gbr pon dh cuak...
blom pgi lagi...tp gua rasa gua nk join dorg..

Ni lagi pic yang dia snap...

Ok ni pondok pengawal kot..nampak cantik jek..
tp sape tau kot ada hantu yg tgh usya line..




*Selama gua hdup 24thn ni alhamdulillah gua xpnh lg jmpa bnda2 ni..harap jgn laa jmpa..


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment