Saturday, January 22, 2011

Demam dan Futsal


Dh 2hari aku demam..siang ok cuma btuk,selsema dgn skit tekak tp ble mlm baru bdan pnas..aku rasa nak goreng telor pon bleh laa..hahah..tp skrg aku bkn nk cite psl demam sbb nnti aku tau korg akan pkir yg aku nk mintak simpati..cibs...aku nk cite psl futsal..antara sukan yg aku minat..selain bola sepak..hehe..tp aku slalu men futsal..mklum laa skrg ssh sgt nk jmpa pdang bola yg byk skrg pdang golf jek..itu pn ada hati nk anjurkn piala dunia..sipolan yg bg idea th suh dia pkir balik idea bodoh th..mmg dsar otak letak dkt lutut..tah dia tau sepak bola ke tak..pndai ckp jek..dia xtaw ke nk anjurkn piala dunia th kos dia bapak mahal..silap2 mau tergadai Malaysia sbb nk anjur piala dunia ng nak realisasikn impian segelintir org takde otak nk tgk Malaysia layak ke Piala dunia..wlwpn sekadar jdi pasukan belasahan...cuba igt msa Piala Asia wat dkt Malaysia arituh bpe byk gol yg kite bolos?kite tak layak lg utk ke piala dunia..btlkn struktur organisasi FAM...bg org yg tau dan pakar pasal bola sepak..ni tak org yg xpnh sepak bola aku rasa kot pgi bg pgang jwatan..ape yg dorg leh wat..klau nk berjaya perlu ada usaha..jgn ckp jek tp habok pon tarak..Aku bg jari tgh dkt muke dia..bodoh..adoi dh tersilap lg...lari topik lagi..cibs..aku ni klau cte pasal bola sepak ni aku leh jdi emo sket..yela..msa skolah rendah dlu 2x kne pggl select utk
Main kl 2x kne reject..alasn sbb aku bdan kcik n pendek..pala butuh ape bg alasan mcm th sbb nk reject org..pdahal nk pilih bdk skolah dia th yg bg alasan yg bodoh ckp bdn aku kecik dgn pendek laaa tp masa th aku mana laa tau ape sbb mklm laa bdk kcik lg...balik dgn prasaan hampa laa...frust mcm ptus cinta th...sial pnya coach..klau asik nk guna cable jek smpai ble2 pn xkan berjaya n xkan layak ke piala dunia...ok2 buang mood emo cite psal futsal tadi..aku ni klau dmm atau xsihat ble mmber2 ajak men futsal tbe2 dmm th bleh jadi baik..hehe...aku xtau laa np..tp slalu jdi mcm th..aku pelik dgn diri aku sndiri..ok aku ade snap gbr tp msa tgh main xdek laa..korg tgk dan korg nilai laa sndiri..



                   




                                            

Aku bkn nk berlagak atau menunjuk arr..Aku mmg minat Nike atau Adidas..sbb aku rasa selesa ble pkai..Bkn nk kate star atau bgus..tp itu laa aku..hehehe..jgn mrah...Klau sape2 perlukan player import cri laa aku..hehe..aku sedia membantu korg...tp kne melalui ejen aku laa..hahaha...


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment